אנו ב"מוסך גשר"מנסים כל הזמן לשפר את רמת השירות ושביעות רצונות לקוחותינו ולכן התחלנו להשתמש בתוכנית "קסם השרות" – תהליך לשיפור רמת השירות במוסכים ומרכזי שירות לרכב ובמגמה לשמר את לקוחות המוסך, תהליך זה יושם במערכת התוכנה מוסכית 2014 ובהתאם לדרישות התקן האירופאי.
תכנית חדישה זאת באה לשים את הלקוח במרכז תוך שקיפות מלאה בתהליך העבודה ועד סיומה. ומתוך מחויבות לסכום ההצעה זמן ביצוע ואיכות השרות. כאשר מסביבו פועלים כל אנשי המרכז שירות בשיתוף מלא אתו לאורך כל הפעילות. הלקוח נהנה מתזכורת לגביי מועד הטיפול או הטסט ולקביעת מועד הנוח לו, מרגע שנקבע המועד מחכה ללקוח עמדת עבודה פנויה וחלפים על פי מה שידוע לנו שנדרש לטיפול.
על בסיס תיאום מראש מחכה לכם נציג המוסך וביחד עם הלקוח מבצעים בדיקה משותפת. הלקוח זכאי לבדיקה כללית לרכב פעם בשנה ללא עלות מיוחדת ובמעמד זה הלקוח מקבל הצעת מחיר לטיפול/תיקון הרכב עם אומדן זמן במדויק.
לרשותכם חדר המתנה נעים ומכובד במידה והחלטתם להמתין ובמידה ולא תוכלו ליהנות משרותי הסעה של אחד הנהגים שלנו (על בסיס פנוי).
נוסף על כך מקבל הלקוח טופס מיוחד שמאפשר לו להבין את פירוט הטיפול הנדרש בחלוקה על פי צבעים:
ירוק : הדברים התקינים
צהוב : יש להתחשב ולקחת בחשבון צריך לבצע לא דחוף
אדום : יש לבצע ללא דיחוי
יתרון הבדיקה המשותפת הוא בכך שההסבר ניתן ליד הרכב בסביבה נוחה ללקוח עם הסבר מקסימלי בשפה ברורה וללא הפתעות, לא בזמן והכי חשוב לא במחיר כך שהלקוח אשר בא לקחת את רכבו מקבל למעשה חשבון אשר עבר עליו במשך היום עם הנציג המוסך כמה וכמה פעמים, והוסברו לו אמצעי התשלום אשר נוחים לו.
לפני היציאה מהמוסך מקבל הלקוח תדרוך אחרון לגביי ההמשך לאחר מספר ימים יקבל שיחת טלפון מנציג אחר במרכז השירות אשר לא הוא טיפל בו, על מנת לבדוק את שביעות רצונו מהמוסך, תשובותיו יועברו מידית למנהל המוסך לפתרון מידי של ההערות.
מטרת התהליך כולו ליצור חווית שרות אחרת שבמרכזו אתם הלקוחות מעורבים במאה אחוז בכל המתרחש מרגע כניסתכם אלינו ועד צאתכם.